3/03/2012

Hjärta för ScrapGalen

I mitt senaste kit från ScrapGalen hittade jag bl.a ett stort hjärta av säckväv. Jag började med att klippa till formen lite - tyckte att hjärtat blev finare så här..
In my last kit from ScrapGalen I found among others a big heart of burlap. I started to cut the shape a bit - thought the heart became nicer this way ..

Jag plockade fram en canvaspanå som jag grundade med gesso....
I took a canvas panel and founded with gesso ....


...sen färglade jag med NeoColor II. Jag stämplade med mina clearstamps och nya "rullstämplar" så använde jag mig av "resistteknik" med Multi Medium.
... then I colored with my NeoColor II. I stamped with my clearstamps and new "rollograph stamps", I also used "resist technique" with Multi Medium.


Hjärtat av säckväv målade jag med ljusgul akrylfärg innan jag öste på med cracklepaint "picket fence". När den torkat lade jag på lite röd och ljusgrön NeoColor II längs med kanterna.
I painted the heart of burlap with bright yellow acrylic paint before I poured cracklepaint "picket fence" all over it. When it dried, I put on a little red and green NeoColor II along the edges.


Jag limmade fast hjärtat på min pannå och gjorde ett "paket" med hjälp av ett rejält snöre.
I glued the hearts on my panel and made a "package" with the help of a hefty string.

5 kommentarer:

Miae sa...

Hi Mija! What a sweet heart :) Hope you're having a great weekend!

Iffa ...... sa...

Läckert!!

misty sa...

gorgeous! Love the heart and the stamping on the heart...and the twine just adds such a cool design element! You are a hero of mine for a reason! ;)

ingrid sa...

looks awesome! xxx

Amy O'H. sa...

Just gorgeous!