8/14/2011

Creative Scrappers sketch #169

Mera KÄRLEK...För Creative Scrappers och skiss #169



Skissen:

och min tolkning:

Blå är min färg - ÄLSKAR frihets-lycko-feelgood-känslan den färgen ger. Här har vi sötaste Maggan på Sicilien. Jag har maskat, mistat och grejat med silkespapper. Gesso finns också med - som vanligt!

Kapsyl från en San Miguel, blå blommor och spets från Prima, volang från Pink Paislee. 
Grungeboard-vingar med gesso och mist. Pebble från Prima.
Papper från Pink Paislee, minibokstäver från Kaiser
Gem från Tim Holtz. frimärken från mina gömmor

 "I choose happy" från mina gömmor.


Det var allt för idag!

Mija

3 kommentarer:

krcmasterpiece sa...

You always create "out of the box". I love the unexpected! Great job.

Genevive sa...

awesome details! :)

Cornelia sa...

Underbara färger och helt grymma detaljer! Du är otroligt fantastiskt duktig!