10/17/2011

Skissutmaning hos SWE Scrapbook

Måndag = skissutmaning hos SWE Scrapbook.

Här är min tolkning:








































Detta är skissen:


































Några detaljbilder:





























Metallisar från Tim Holtz - eller va' det 7gypsies - minns inte riktigt...







































Små fina texter...































Min 3D stjärna































Modeling Paste i mängder plus lite gesso


Mija för:

7 kommentarer:

lotta.c sa...

Wow så himla fin!!!!!!!! Kram kram

mrsb sa...

Heeelt ljuvlig!!!
Din Mixed media tutorial för Swe scrapbook var verkligen toppen! Den hjälpte mig mycket för att se din ordningsföljd hur du jobbar. Älskar verkligen dina alster!
/Maria B

Sari Hänninen sa...

hej tjejen...
jag ville bara tacka för din finfina insats i helgen i Steningen! Du rockar!

Susanne sa...

Wow wow wow du är makalös... jag bara älskar dina alster!!!
Vill också kunna se dig live ngn gång :)
Kramziar Susanne

myriamMG sa...

amazing ! and so creative !

Jody sa...

Absolutely stunning.....gorgeous...not enough words to describe this layout! Beautiful!

Jenny sa...

Helt underbar!! Älskar den! Kramar Jenny