2/13/2012

Art Journaling - one more time!

Min ÄLSKADE bok...det är så härligt at testa olika tekniker, färger och medium och ha allt samlat på samma ställe. Jag kan bära omkring på min inspiration och titta i boken när helst jag vill...ÄLSKAR min bok
My beloved book ... it is wonderful trying out different techniques, styles and media, and have all gathered in one place. I can carry around on my inspiration and look in the book whenever I want ... LOVE my book


Här har jag grundat med decoupagelim och sedan slösat med akrylfärg i många lager. Stämplar och NeoColor II har jag också använt liksom sidor ur en pocketbok och akvarellpapper...
Here I founded with decoupage glue and then lavished with acrylic paint in many layers. Stamps and NeoColor II I've used as well as pages out of a book and watercolor paper ...

Texten är "HOME" med "Edward Sharpe and the Magnetic Zeros" - en riktigt bra låt!
The lyrics comes from: "HOME" with "Edward Sharpe And The Magnetic Zeros" - a really good song!

5 kommentarer:

Mojosanti - Pretty Paper Things sa...

Lovely!!!

Fia sa...

Helt fantastiskt!!
Jag kan sitta och titta på dina verk i timmar!!

Kram, Fia

Cilla sa...

Älskar också din bok <3

Miae sa...

Mija you are just so talented..I love this art journal!

Unknown sa...

lovely stuff....