2/04/2012

Min nya bok

Jag fyller min bok från ScrapGalen med kladd och exprimenterar med alla mina färger - så kuuuuul!!
I fill my book from ScrapGalen with smudges, and experimenting with all of my colors - so fuuuuuun!!


Inspiration från "nätet" - jag har också hittat "Pinterest"
Inspiration from "net"  - I have also found "Pinterest"


Många olika färger och lager på lager...
Many different colors and layer upon layer ...


Texten hämtad från Janis Joplins "Piece of my heart"..
The lyrica comes from Janis Joplin's "Piece of my heart" ..


Loooove dessa effekter - minns knappt hur jag fixade detta - massor av färg och lager på lager tror jag!
Loooove these effects - hardly remember how I fixed it - lots of color and layering, I think!

3 kommentarer:

Hanne sa...

Dette var nydelig! Så glad for at jeg fant din fine blogg!
Hanne

Anna sa...

Ljuvliga sidor du visar. Jag är för fyrkantig för så mycket "kladd", tyvärr.

Vinterkramen Anna

Maya sa...

Du har noen helt fantastiske Art Journal prosjekter! Kan bli sittende og se og se og oppdager stadig nye detaljer! Takk for inspirasjon!