2/26/2012

Thank you 2frollein

Söta Felicitas Klink & Janna Werner frågade mig för ett tag sedan om jag ville vara Gäst DT i tyska tidningen "Die Scrapperin"...Så klart jag ville. Igår kom den digitala utgåvan - var så goda att bläddra runt!
Sweet Felicitas Klink & Janna Werner asked me a while ago if I wanted to be a Guest DT in German magazine "Die Scrapperin" ... Of course I wanted. Yesterday, the digital edition was released - feel free to browse around!


Download HERE

Thank you Felicitas & Janna

5 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Oj va kul, grattis till det
Hoppas du har en härlig kväll
KRAM

Unknown sa...

i liked your layout the best!

Michelle Hernandez sa...

What a fantastic group of artists! Congratulations- the project looked amazing!

Ulrika sa...

Åh vad du är duktig och eftertraktad! Jag imponeras av din härliga konstnärs-stil! Du har en award att hämta i min blogg! Kram på dig! :-)

ingrid sa...

Congrats!!!! xxx